EnligtAugust

Om ditten och datten.

Hejsan!

Kategori: Allmänt

.... Snart så ska vi åka och fira jul hos mamma... på julafton så var vi hos farmor och fira, sen åkte vi till gillstad och firade med andreas släkt... igår så åkte vi till morfar och firade... och nu ska vi alltså åka till mamma och pappa... hoho jag ser fram emot alla julklapparna!!

Hittills så har jag fått guitar hero 4 av min älskling. Har ju guitar hero 3, men det är till xboxet, nu fick jag till ps3 an...
Sen fick jag 300 kronor på bokia av svärmor... hon är så söt!

Hoppas alla har en undebar jul!!

Kommentarer

  • marie säger:

    ja vi ska flytta.. adam har fått sluta på jobbet, eller ja han slutar i februair och då har vi inte råd att bo kvar.. :/

    ska leta 3:a i stan..

    puss

    2009-01-03 | 12:00:30
    Bloggadress: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här: