EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tjoho!

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen=)...
I lördags så hade jag en liten dansbandskampsfest hemma hos mig. Inget speciellt bara jag, Andreas,Christoffer,Marie och Erika. Precis lagom! Vi sjöng singstar och blandade drinkar=) Sen gick vi till Majos... där var det ett band som spela... svårt att skapa en uppfattning om ett band när man bara hör de två sista låtarna... så jag låter det vara osagt... kände ingen där heller.. eller jo, jag hittade några gamla jobbarkompisar... Det som gjorde min kväll var att det var en liten söt kille som kom fram och försökte småstöta på mig... han var jättesöt=) Inte för att jag var intresserad, och det fick han veta också. Men det är alltid kul de få gånger det händer =)...

Förresten så klarade jag grammatiktentan! Jag är så lycklig!!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: