EnligtAugust

Om ditten och datten.

Tjohej!

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat.... skulle egentligen jobba till 18.30 men min chef sa att eftresom det var så lite kunder i dag så fick jag gå hem om jag ville, så jag slutade ca 14.30. jag blev jätteglad!

Så jag och älsklingen åkte och köpte mjukglass och åkte sen hem till vinninga och hälsade på. Där bjöd mor och far på hamburgare (mums!). Fast nu börjar jag bli trött... har inte kunnat sova bra på flera nätter... det är bara massa spel, växel och kvitton som snurrar runt i huvudet när jag ska sova men det blir ju lätt så när man håller på och lära sig ett nytt jobb.

Idag på jobbet så kom det in en pappa med sina två söner för att köpa trisslotter. När de hade fått sina trisslotter så frågade pappan sönerna om de ville lukta på lotterna. Den yngsta sonen ville det så han luktade, sen sa han; Det luktar vinst pappa! Jag tyckte det var så sött!!

Puss och kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: