EnligtAugust

Om ditten och datten.

Ny vecka!

Kategori: Allmänt

japp så var början på ännu en vecka här...

Dagen har börjat finemang.
Hittade alla böcker till kursen jag läser nu på DLGs bibliotek, så jag lyckas med konststycket att inte behöva köpa någon av de böcker som krävs. Och det tycker jag är alldeles fantastiskt:)
Sen har jag precis varit och hämtat ut min iphone som jag har fått vänta på över en månad.
Som sagt dagen har börjat bra!

Har däremot lyckats slarva bort min kamera under helgens bravader... hmmm... har några alternativ den kan vara på, ska ringa runt och kolla snart... annars så kanske den ligger på golvet på stadt eller i någon annans ficka...
Nej, nu får jag nog sätta igång att läsa lite... eller städa... eller leka lite med min iphone...

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Gött med böckerna! Och din iphone, äntligen! Och kameran... den hittar du nog! Hoppas tentan gick bra! Jag tänker gräva ner min under en ek en natt med månsken, offra och elda upp en voodookyckling, dansa en kryptisk dans, sjunga ett vilt och galet Tomas Ledin-medley och sedan aldrig nämna den igen. Eller jag får se hur jag gör... ;)

    2010-02-09 | 07:47:07
    Bloggadress: http://jarnebrand.blogspot.com
  • Ulrika säger:

    Min lilla slarvfia!! Har hon varit ute och förlustat sig? Låter bra! Hoppas du hittar kameran, ses imorgon.

    Puss

    2010-02-10 | 14:55:52
  • malin säger:

    hej! ja det vore jättekul om du vill festa =) tyvärr så vet jag inte hur det blir med förfest än! linda har lovat en sandra att vi ska dit sen ska sandra l ha fest som vi också lovat gå på men linda hade blandat ihop veckorna..=P svårt att förklara hehe! men sandra l ska iaf ha förfest men dt blir nog att vi ska till den andra sandra..linda har typ "tvingat" med mej dit..;P kram kram

    2010-02-10 | 20:30:49
  • marie säger:

    Ja madde o andreas visar dom säkert om dom knackar på eller så :) jag ska berätta för madde :)



    Gillar du iphonen?? Jag är lite käääär i min!! hihi



    Ja festa vore kul! Ska du ut?? Jag vill men det verkar lite kört just nu.. :/ kramar

    2010-02-11 | 21:26:24
    Bloggadress: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: