EnligtAugust

Om ditten och datten.

Lördag

Kategori: Allmänt

I går så var vi hos mina kusiner för lite grillning och ciderdrickande, var mysigt men det blev lite kyligt på kvällen.
Idag ska vi åka och fira min mor som igentligen fyller år på måndag, men ville pricka in helgen och lite bra väder.
Min svägerska Johanna fyllde även hon år tidigare i veckan så hon får nog allt ett litet packet hon med:).

Så: Hipp Hurra i förskott på 46 års dagen mamma!


Sen var det det här med flytten. Vi ska flytta till en liten tvåa, ska bli skönt med ett riktigt sovrum. Mer kommer jag inte säga på ett tag, det blir ju roligare om jag har lite bilder att visa. En liten cliffhanger:).

Men ta det lugnt, det är i Lidköping iallafall.

Kramar

Kommentarer

  • marie säger:

    Tack :)

    Vad roligt att ni ska flytta!!! :D



    Grattis till din lilla mamma, bara 46 år, så liten :) Min fyller 51 snart..känns konstigt!! kramar!!!

    2011-07-19 | 19:47:29
    Bloggadress: http://smakottar.blogspot.com
  • Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa säger:

    Åh tack finis!! puss på nosen

    2011-07-20 | 23:36:23
    Bloggadress: http://kristinsandgren.blogg.se/
  • Diana säger:

    Å kul att ni ska flytta! :D å kul mä cliffhanger. Dock skenar min fantasi iväg. Är det en 2:a i gamla vattentornet? En 2:a med 7 meter högt i tak? En 2:a precis vid tört? En 2:a med världens mysigaste finaste uteplats? Eller en helt vanlig fin bäst 2:a lagom långt från stan, dock VÄLDIGT förfestvänlig? (en hint kanske höhö) :D

    2011-07-21 | 14:37:01
    Bloggadress: http://dianus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: